head_bn_item

Introduzione à u prucessu di produzzione di buttigli di vetru

Processu di produzione di bottiglie di vetru
In a pruduzzione di vetru à usu cutidianu, dopu chì e materie prime sianu prupurziunate, sò sciolte, alimentate, furmate, spruzzate termicamente, ricotte è spruzzate à freddo per fà e nostre buttiglie di vetru cuncipite. Solu tandu i prudutti qualificati ponu esse trasportati in ogni unità d'utilizatore attraversu l'ispezione è l'imballu.
1. Materie prime
Ci hè parechji tippi di vetru, e materie prime aduprate sò diverse, è u prucessu di fusione hè diversu (per esempiu, a temperatura di fusione di u vetru di quartzu è di u vetru cristallinu hè assai più altu ch'è quella di u vetru di silice di calce soda). E pruprietà fisiche è chimiche di i prudutti sò ancu assai sfarenti. U vetru di buttiglia di usu cutidianu appartene à u vetru di silice soda-calce (cumprese a maiò parte di e buttiglie d'acqua salata produtte avà), vale à dì, vetru cù cumpunenti di basa di SiO2, Na2O, CaO, MgO, Al2O3, è dopu mette tutti i cumpunenti in u fornu per scioglie.

1618468693(1)

2. Fusione, ingredienti
Ingredienti A materia prima hè mischiata secondu u rapportu stabilitu. L'operazione di batch di Yanru adopra l'operazione di batching automatica. Dopu chì u sistema di batch automaticu pesa automaticamente, u materiale batch entra in u trasportatore, è u materiale batch è u cullet sò messi in u fornu, è u materiale batch hè scioltu, omogeneizatu è clarificatu à una temperatura alta sopra 1500 ℃. Stu prucessu di vetru fusu chì risponde à i requisiti hè chjamatu fusione di vetru.

1618468798(1)

3. Coagulu
Pigliate u vetru fusu da u fornu, rinfriscatelu uniformemente, è taglialu in "cagliata", entre in a tazza di materiale attraversu u tubu di guida, è poi esse distribuitu cun precisione è rapidamente da u distributore in un certu ordine per ogni unità di u determinante macchina per a fabbricazione di bottiglie, è passà per u solcu drittu, U solcu girendu entra in u primu muffu.

1618469082(1)

4. Formazione
Dopu chì l'agglomeratu sia sottumessu à a macchina di primu rangu, a preforma primaria hè furmata da u soffiu è da u soffiu di pressione, è a qualità di l'aspettu, a verticalità, l'ovalità è a dimensione di a buttiglia sò verificate, è infine si forma in un bellu è praticu contenitore di vetru Yanru . .

1618469158(1)

5. Qualità
A nostra sucietà hà passatu ISO9001, ISO14001, certificazione di u sistema FSSC22000, da l'ispezione di materie prime è a consegna à i clienti, ecc., Per stabilisce in modo efficace un sistema di identificazione, monitoru è miglioramentu di i punti di cuntrollu chjave per i periculi biologichi, chimichi è fisici chì influenzanu a sicurezza è a salute. di cuntenituri di vetru.

1618469249(1)

6. Imballaggi
Rializate imballaggi altamente pesanti cumpletamente automatizati, pallettizazione automatica, trasportu automaticu, strapping automaticu, è brusgiatura automatica.

1618469323(1)

Tempu di posta: Apr-15-2021