head_bn_item

Chì sò i culori è i tippi di buttigli di vetru?

Chì sò i culori è i tippi di buttigli di vetru? Eccu i tecnichi di a sucietà di e bottiglie di vetru da presentavvi
1. E buttiglie di vetru sò buttiglie fatte di materia prima di vetru. Cumunimenti cunnisciuti cum'è buttigli di vetru, ci sò parechji culori di buttigli di vetru, chì sò spartuti in buttigli di vetru trasparenti, buttigli di vetru verdi, buttigli di vetru marroni, buttigli di vetru turchinu, buttigli di vetru verde scuru, è vetru verde smeraldo. buttiglia.
2. Oghje ghjornu, e buttiglie di vetru biancu trasparente sò largamente aduprate, è ci sò parechji tippi di prudutti. A dumanda di u mercatu hè assai grande. E materie prime principali per a produzzione di buttiglie di vetru sò rena di quarzu, soda, calcariu, polvere di feldspatu, borace, nitratu di sodiu, calcita è vetru rottu. , Etc. A materia prima sintetizata da una decina di tippi di materie prime hè mossa è uniformemente schiacciata in u fornu. U solutu hè brusgiatu à 1550 ° -1600 ° per scioglie e materie prime in acqua liquida di vetru, è poi trattatu da l'attrezzatura d'alimentazione per furmà una buttiglia di vetru biancu trasparente. Pò esse ancu spruzzatu è trasfurmatu in buttiglie di vetru verde, buttiglie di vetru marrone, buttiglie di vetru verde, ecc. Pò esse ancu trasfurmatu cù una glassa arrustita nantu à a superficia di buttiglie di vetru trasparenti.
3. I buttigli di vetru sò i cuntenenti di imballa di prudutti più populari è rispettosi di l'ambiente nantu à u mercatu. Utensili decorativi, stuviglii di vetru è buttiglie di vetru fatti di materie prime di vetru sò ancu i materiali di imballu più economici. I contenitori di vetru fatti di vetru occupanu imballaggi alimentari è di bevande. Posizione impurtante
4. I buttigli di vetru ponu esse aduprati per l'imballu di vinu, imballu di bevande, imballu d'oliu, imballu di alimenti in scatula, imballu à l'acidu, imballu di medicina, buttigli di reagenti, imballu à infusione, imballu di cusmetichi, ecc. Questu ùn hè micca u casu cù altri materiali di imballu. E caratteristiche alternative di l'imballu sò inseparabili.


Tempu di posta: Apr-15-2021